четвъртък, 11 октомври 2012 г.

Математическа викторина "Знаеш ли историята на математиката?"







Много съм горда с новата си рожба, макар и да е мулатче - наполовина на български, наполовина на английски. Последното е, защото ползвах за създаване на приложението готов софтуер, който ми позволява да въведа само заглавието, автора и съдържанието на теста/викторината. До останалата част нямам достъп. Та, въпреки този дефект съм щастлива, защото много отдавна търсех бърз начин за създаване на подобни приложения за този блог и в такъв смисъл съм изключително благодарна на създателите на софтуера, нищо че не са се сетили, че някой може да поиска да го ползва на други езици. Имах изключително затруднение с намирането на хостинг за този файлов формат, отне ми абсурдно дълго време. В крайна сметка, каквото не ми предложиха, си го взех сама, дано да не създава проблеми ... 
Забавлявайте се! :) 


0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Категории

Математическа логика

Математически приказки

Химия